سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 100 فروردین 2 , ساعت 3:0 عصر

مشتریان محترم در هر مرحله پروسه تولید از طراحی اولیه تا تحویل نهایی جوشکاری قطعه می‌توانند از مشورت با مهندسین واحد طراحی شرکت پارسیان لیزر بهرمند خواهد شد.

  نظارت و کنترل ابعادی و متریک تمامی قطعات و مجموعه‌های تولیدی با استفاده از ابزار دقیق از دیگر فعالیت‌های این واحد می‌باشد.

همچنین مشتریان محترم در هر مرحله پروسه تولید از طراحی اولیه تا تحویل نهایی قطعه می‌توانند از مشورت با مهندسین واحد طراحی شرکت پارسیان لیزر بهرمند خواهد شد.

  نظارت و کنترل ابعادی و متریک تمامی قطعات و مجموعه‌های تولیدی با استفاده از ابزار دقیق از دیگر فعالیت‌های این واحد می‌باشد.

همچنین مشتریان محترم در هر مرحله پروسه تولید از طراحی اولیه تا تحویل نهایی قطعه می‌توانند از مشورت با مهندسین واحد طراحی شرکت پارسیان لیزر بهرمند خواهد شد. 

انواع روش های جوشکاری :

جوشکاری بوسیله قوس الکتریکی

جوش کاری تنگستن گاز ( جوشکاری تیگ – TIG )

در این نوع از جوشکاری الکترود ها مصرف نمی شوند و فرآیند اتصال در آن به صورت آهسته انجام می شود ، در این روش می توان دقیق ترین جوشکاری ها را انجام داد که بیشترین کاربرد آن در صنایع هوا و فضا می باشد .

جوشکاری بوسیله قوس پلاسما

این نوع جوشکاری چیست بیشترین شباهت را به جوشکاری تنگستن دارد و کاری بسیار با کیفیت تولید می کند، عمده مصرف این نوع جوشکاری در صنایع ابزار سازی و یا لوله سازی می باشد .

جوشکاری به همراه پوشش فلزات

در این نوع از جوشکاری الکترود ها مصرف شده اما وجود پودر در این فرآیند از تماس فرآیند جوشکاری با هوا جلوگیری می کند .

جوش‌کاری فلزی بدون پوشش

در این نوع از جوشکاری دقیقا بر عکس حالت قبلی عمل شده و الکترود ها به صورت کامل مصرف می شوند .

جوش زیرپودری

در این روش از پودر های دانه ریز به منظور پوشش محل اتصال استفاده می شود .

جوش‌کاری اتمی هیدروژن

در این نوع از جوشکاری از دو الکترود غیر همسان فلزی استفاده می شوند ، این الکترود ها در فضایی مملو از هیدروژن ذوب شده و قطعات را به هم متصل می کنند .

جوشکاری با قوس الکتریکی به همراه پوشش گاز ( TIG )

در این نوع از جوشکاری از گاز به منظور پوشش قطعات استفاده می شود ، از متداول ترین روش های جوشکاری تیگ می توان به جوش آرگون اشاره کرد .

انواع جوش‌کاری با گاز اکسیژن

جوشکاری با گاز پروپان

در این نوع از جوشکاری که در صنعت به جوش اکسیژن معروف است، پروپان به همراه گاز اکسیژن سوخته و محل اتصال را گرم می کنند .

جوشکاری بوسیله گاز و فشار

در این نوع از جوشکاری ابتدا از شعله برای گرم کردن و سپش از فشار برای اتصال استفاده می شود این نوع از جوشکاری در حال حاضر منسوخ شده و استفاده نمی شود .

جوشکاری هوا استیلن

در این نوع از جوشکاری از مواد شیمیایی به منظور بهبود دهنده فرآیند جوشکاری استفاده می شود ، این نوع از جوشکاری دارای نقاط ضعف بسیار بالایی هستند که به همین دلیل از طرفداران بسیار کمی برخوردار هستند .

جوشکاری با اکسیژن استیلن

در این نوع از فرآیند های جوشکاری بوسیله ترکیب اکسیژن و استیلن قطعات را تا دمای بسیار بالا گرم می کنند و این دمای زیاد باعث بوجود آمدن جوش بسیار دقیق می شود ، از دیگر مزیت های این نوع جوشکاری ارزان بودن موارد مورد استفاده در آن می باشد .

جوشکاری اکسیژن هیدروژن

در این نوع از جوشکاری از ترکیب هیدروژن و اکسیژن به منظور ایجاد جوش استفاده می شود .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ