سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]
 
دوشنبه 99 اسفند 18 , ساعت 5:0 عصر

 

بسیاری از مردم نمی دانند کیت dtl یعنی چه؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با کیت DTL آشنا کنیم.

منبع ما در این مطلب سایت تخصصی ویپرزکو بوده است.

برخلاف کیت ها و تانک های سبک   (MTL)، تانک های DTL به کویل هایی با مقاومت زیر 1 اهم نیاز دارد.

مقاومت کمتر باعث می شود تا کویل ایجوس را در دمای بالاتری گرم کند و بنابراین بخار متراکم تری ایجاد می شود.

این نوع ویپینگ هم چنین به عنوان ویپینگ “ساب اهم” هم شناخته می شود.

دستگاه های ساب اهم معمولاً از دستگاه های MTL کلاسیک بزرگتر هستند و اغلب شامل یک صفحه نمایش LED با وات متفاوت و تنظیماتی هستند که کاربر می تواند با استفاده از آن ها تغییراتی را در جهت شخصی سازی تجربه ویپینگ خود ایجاد کند.

این به این معناست که ساب اهم ها اغلب می توانند برای استفاده کمی پیچیده تر باشند و به طور کلی برای ویپرهای با تجربه مناسب تر هستند.

با این حال، برخی از دستگاه های ساب اهم عالی مانند Aspire PockeX وجود دارد که برای ویپرهای جدیدی که میخواهند DTL را امتحان کنند بسیار مناسب است.

کدام ایجوس ها برای ویپینگ DTL  مناسب هستند؟

به دلیل استفاده از روش مستقیم به ریه، یا کیت های ساب اهمی که بخار بیشتری تولید می کنند، باید از نیکوتین کمتری استفاده کنید زیرا در غیر این صورت با هر کام به یکباره نیکوتین زیادی وارد بدنتان خواهد شد.

مقدار 3 میلی گرم نیکوتین برای شروع مناسب است اما در صورتی که به این نتیجه رسیدید که به اندازه کافی برایتان قوی نیست می توانید آن را افزایش دهید.

ایجوس های نیکوتین دار با بسته بندی های کوچک گزینه خوبی برای فهمیدن غلظت نیکوتین ایده آل شما است.

مواد موجود در ایجوس های ساب اهم نیز مهم هستند.

پروپیلن گلیکول (PG) و گلیسیرین گیاهی (VG) دو ماده اصلی جویس ها هستند و نسبت PG و VG آنها بر نحوه استفاده کردنشان به صورت MTL یا DTL  تأثیر می گذارد. VG بالاتر از 50? برای استفاده با کیت های ساب اهم مناسب تر است.

ایجوس هایی با بیش از 50? PG معمولاً در کیت مستقیم به ریه نوعی زیاده روی هستند.

مزایای ویپینگ DTL چیست؟

بخاری نرم تر، گرمتر و ضخیم تر ایجاد می کند

بخار ضخیم تر به معنای گرفتن نیکوتین بیشتر با هر کام است. بنابراین می توانید از غلظت کمتری استفاده کرده و همان رضایت را بدست آورید

کیت های DTL اغلب تنظیمات بیشتری دارند و می توانند متناسب با تنظیمات برگزیده شما تنظیم شوند

آیا به تازگی وارد دنیای ویپینگ شده اید؟

امیدواریم که این اطلاعات درک خوبی از سبک های مختلف ویپینگ را در اختیارتان گذاشته باشد.

اگر اکنون انتخاب کرده اید که کدام سبک مناسب شماست، بد نیست سری هم به محصولات ما بزنید.

اگر هنوز سؤالی برایتان باقی مانده یا به کمک بیشتری احتیاج دارید، لطفاً با تیم خدمات ما تماس بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی ویپرزکو مرجع خرید جوس، ویپ، پاد و ماد وهمراه  با ضمانت پس از فروش و تنها نمایندگی رسمی شرکت گیک ویپ در ایران می باشد، جهت استعلام نمایندگی میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://vapersco.org/

021-40220229

 


یکشنبه 99 اسفند 17 , ساعت 2:0 عصر

 

فناوری اطلاعات پارمیس با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و ارائه نرم افزارهای حسابداری و آشنایی کامل با نیازهای مشاغل مختلف با طراحی انواع نرم افزارهای حسابداری به دنبال پاسخی درست برای تمامی نیازهای کسب وکارها است.

در نرم افزار حسابداری پارمیس پرو نسخه تولیدی سعی شده است با در نظر گرفتن تمام ابعاد کاری شرکت های تولیدی، امکانات و قابلیت های لازم برای حسابداری این نوع شرکت ها طراحی شود.

در نسخه تولیدی پارمیس پرو که متناسب با کسب وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است، امکان تعریف کالاهای مصرفی و تعیین فرمول ساخت با جزئیات لازم فراهم شده است.

در کنار مدیریت سفارش ها و هزینه ها در این نسخه، امکان پیش بینی سفارشات و در نتیجه مدیریت موجودی کالاهای مصرفی فراهم شده است.

در بخش مدیریت بهای تمام شده کالای تولیدی تمام اطلاعات مورد نیاز حسابدار در نظر گرفته شده اند.

نرم افزار حسابداری پارمیس با در نظر گرفتن تمام نیازهای شرکت های تولیدی امروزه و لزوم همکاری با دیگر شرکت ها به صورت پیمانکاری با هدف کاهش هزینه های تولید محصولات، قابلیت تعریف پیمانکار و ثبت داده های حسابداری مرتبط با هر پیمانکار را برای شرکت های تولیدی در نظر گرفته است.

از مهم ترین داده ها در بحث تولید، موجودی ضایعات حاصل از تولید است.

همان طور که می دانید برخی از ضایعات قابلیت استفاده در خط تولید محصولات را دارند ولی برخی دیگر قابل استفاده نیستند و یا می توان آنها را به عنوان مواد اولیه در دیگر کسب و کارها به کار برد. در نتیجه می توان ادعا کرد ضایعات در برخی از کسب و کارها سرمایه قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد و همین امر دلیلی برای ثبت ضایعات در نرم افزار حسابداری بیان می شود.

در نرم افزار تولیدی پارمیس این امکان با هدف کمک به صاحبان کسب و کار در کنترل دقیق درآمدها و هزینه ها تعریف شده است.

هدف هر کسب وکاری رشد و پیشرفت در بازار رقابتی و توسعه آن است.

در کنار رشد یک کسب وکار نیازهای واحد حسابداری نیز تغییر می کند. بنابراین برای انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی فاکتور مهمی که همواره باید در نظر داشت، اندازه یک کسب وکار است.

نرم افزار حسابداری پارمیس در کنار طراحی نرم افزار حسابداری یکپارچه با نام پارمیس استار که متناسب با کسب وکارهای در حال رشد و متوسط و بزرگ است، با هدف پاسخگویی به نیاز در دسترس بودن اطلاعات مالی اقدام به پیاده سازی راهکار ابری در نرم افزار یکپارچه خود کرده است.

نرم افزار حسابداری یکپارچه پارمیس استار با ارائه زیرسیستم های مختلف سعی بر یکپارچه کردن اطلاعات بخش های مختلف دارد تا از این طریق به مدیریت بهتر امور به صاحبان مشاغل کمک نماید.

در زیر سیستم نرم افزار حسابداری تولید و بهای تمام شده پارمیس استار محاسبه قیمت تمام شده محصولات تولیدی، گزارش مواد در جریان ساخت تولید با توجه به ایستگاه های کاری و نیز مدیریت فرآیند تولید فراهم آمده است.

همچنین با هدف مدیریت چرخه تولید و برنامه ریزی آن، نرم افزار تولید و بهای تمام شده در نسخه نرم افزار حسابداری یکپارچه در ارتباط با زیر سیستم های حسابداری و انبار بوده و این یک مزیت برای مدیران به حساب می آید.

 

 


شنبه 99 اسفند 9 , ساعت 8:0 صبح

 

بهبود رتبه الکسا به یکی از دلمشغولی های مدیران سایت هایی است که به تازگی راه اندازی شده اید و یا سایت هایی که بعد از مدت ها فعالیت هنوز نتوانسته اند رتبه الکسای خودشان را بهبود دهند.

ولی باید بدانید که به منظور بهبود رتبه الکسا شیوه های ساده تر و بدون نگرانی هم وجود دارد   .

سایت تخصصی بازدید یار راهکارهای بهبود رتبه ی الکسا را به شما آموزش می دهد:

در زیر به چند شیوه راحت و معتبر اشاره می کنیم:

·        کمک گرفتن از آگهی های تبلیغاتی در وب سایت های پر بازدید

·        کمک گرفتن از ربات بالا بردن بازدید مطمئن و بدون بد افزار

·        فعال بودن در گروه ها و کانال ها و هدایت بازدیدکننده ها به سوی نشانی اینترنتی

·        فعال بودن مداوم در شبکه های اجتماعی

·        فرستادن ایمیل های جذاب و خبرنامه های مفید برای بازدیدکننده ها سایت تا برای خواندن به سایت بیایند

·        شیوه های تبلیغات مثل تبلیغات بنری و کلیکی

·        گذاشتن نظر و پیام در سایت های پر بازدید که قابلیت درج سایت را دارند

بهبود رتبه در سایت الکسا

باید گفت شیوه های زیادی برای بهبود رتبه الکسا وجود دارد که برخی اوقات هزینه بر هم می باشند، ولی به منظور بالا بردن اعتبار سایت بایست اندکی زمان بگذاریم و به منتشر کردن محتوای مفید در باره موضوع سایت اقدام کنید تا بازدیدکننده ها سایت شما را پیدا کنند.

سایت الکسا به طور اتوماتیک وارد شدن و خارج شدن بازدیدکننده ها شما را شمارش می کند و حتی کلمات پرطرفدار سایت شما در موتورهای جستجو را هم لیست می کند.

یکی از فرق های الکسا با گوگل آنالیتیک نداشتن تحلیل گر دقیق و بدون هزینه برای خدمات الکسا است، البته با خرید اشتراک می توانید از خدمات حرفه ای الکسا بهره ببرید.

 ولی توصیه ما برای تحلیل حرفه ای تنها از طریق گوگل آنالیتیک است.

بهبود رنک الکسا در ایران

به منظور کم کردن و بهبود رتبه در الکسا ایران بالا بردن بازدید کافی نیست.

 یعنی در ایران بیشتر از ویژگی رتبه بندی الکسا استفاده می کنند و امکانات دیگر مثل تحلیل گری آن را نادیده می گیرند، الکسا یکی از معتبر ترین رنگینک های دنیا را دارد که برخی اوقات عده ای از بازدیدکننده ها از رتبه الکسای اعتبار سایت ها را بررسی می کنند.

برای کاهش رتبه الکسا ایران نیازی به داشتن دانش خاصی نیست.

 چون هوش مصنوعی الکسا و بات آن به سادگی گول میخورد و اگر هنوز جایگاه ایران سایت شما توسط الکسا اضافه نشده بهترین راه کمک گرفتن از ربات افزایش سایت مادید باز است که هم به اصلاح جایگاه الکسای جهانی وبسایت شما کمک میکند و هم به اضافه شدن رتبه ایران و بعد از آن بهبود آن.

نرم افزار بهبود رتبه الکسا

با دانلود نرم افزار بهبود رتبه الکسا یا همان نرم افزار بالا بردن بازدید سایت می توانید رتبه الکسای سایت خود را بصورت توربو و سریع بهبود ببخشید این بهبود رتبه الکسا دائمی نیست و باید بعد از آن با متخصصین سئو مشورت نمایید تا روند کاهشی ادامه دار باشد، حتی بعد از قطع کمک گرفتن از نرم افزار.

آیا برای بهبود رتبه الکسا باید هزینه پرداخت کنیم؟

بله برای بهبود رتبه الکسا باید هزینه کرد.

اما همانطور که در این مقاله بیان شد شیوه های متفاوتی با هزینه های مختلف برای این کار وجود دارد.

·        پنل های اشتراک بازدید با تعرفه های بالا

·        پنل های ارسال بازدید فیک با ریسک زیاد

·        و نرم افزار بالا بردن بازدید ما با تاثیر فوق العاده و قطعی

طبیعی کردن رتبه و رنک الکسا و روند کاهشی مستمر

روند کاهشی رنک الکسا بعد از مدتی شروع به طبیعی شدن و خودکار شدن میکند، اما به یک شرط!

برای طبیعی شدن روند بهبود رتبه الکسای سایت باید سئو سایت خود را ارتقا دهید، و از مواردی که در بالا گفته شد استفاده نمایید تا دیگر نیازی به ربات بازدید نداشته باشید.

در نهایت برای بهبود رتبه الکسا سایت چه کنیم ؟

باید گفت دقت زیادی بعضی از نویسندگان و وبلاگ نویسان در بعضی موارد حتی باعث نا امید شدن و از دست کشیدن ادامه کارشان نیز شده است.

ما در این مقاله به نقل از سایت بازدید یار سعی کردیم الکسا و راه صحیح کاهش دادن رتبه در آن را با زبان ساده بیان کنیم تا این قول ارزشگذاری وبسایت ها را به راه میانبری برای رسیدن به جایگاه بهتر برای سات ها تبدیل نماییم.

متخصصین سئو سایت ما آماده دادن مشاوره و انجام سئو سایت برای شیوه های صحیح و معتبر بهبود رنک الکسا و بهبود جایگاه سایت شما در موتور جستجوگر گوگل هستند.

 

 


شنبه 99 اسفند 2 , ساعت 2:0 عصر

 

مروری بر انواع خمکاری و رول و نکاتی درباره ی آن

خمکاری و رول کار بسیار تخصصی و حساسی است . خمکاری و رول انواعی دارد که در ادامه آن هارا مرور میکنیم و نکات مهم آن را بازگو میکنیم.

خمکاری و رول در مراحل کار بعد از اجرای برش لیزر بر روی متریال قرار دارد.

https://parsianlaserco.com/ با تیم مجرب و با تجربه ی خود در کمترین زمان و مرقون به صرفه ترین قیمت ها خدمات خمکاری و رول را کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد .

پس بدون هیچ نگرانی کار خود را به شرکت پارسیان لیزر بسپارید تا از تجربه ی آنها استفاده کنید .

 

خمکاری و رول یعنی:

ورق های فلزی مواد های خامی هستند که برای به کار رفتن در فرآیند تولید باید به آن ها شکل دهیم و با همین اشکال مختلفی که به آن ها می دهیم هندسه آن ها تغییر کرده و میتوانیم کالاهای بسیاری تولید کنیم این کار به صورت کاملا مکانیکی انجام می شود.

یکی از همین مراحل شکل دهی به ورق های فلزی خمکاری و رول است که در صنایع روز به روز اهمیت آن ها بیشتر می شود. که کاربرد آن ها بیشتر در خودرو سازی ، صنایع هواپیمایی ، صنایع نظامی و ... است.

 خمکاری را با نام های دیگر مثل ترمز پرس ، خم شدن قالب ، فلینگ ، لبه و تاشو هم می شناسند.

 

چند نکته درباره ی خمکاری و رول که به شما کمک زیادی می کند :

در خمکاری و رول موردی که بسیار اهمیت دارد این است که در مراحل خمکاری نباید ورق ها شکسته و یا در قسمت هایی نازک شود البته در این زمینه کامیپوتر ها کمک شایانی به صنعت گران کردند.

برای تعیین اینکه کدام روش خمکاری برای کار شما مناسب است باید به عواملی هم چون: جنس ورق ، ضخامت ورق و طرح مورد نظر توجه کنید .

در خمکاری ضخامت ورق ها اهمیتی ندارد اما در کشیدگی این ضخامت ها تعیین کننده هستند چون گاها پارگی ورق در بعضی کشیدگی ها دیده می شود.

یکی از بهترین دستگاه هایی که بدون هیچ گونه ترک خوردگی و چین خوردگی ورق هارا خم می کند دستگاه CNC    است که شرکت پارسیان لیزر هم از همین دستگاه با دقت بسیار بالا برای خمکاری و رول استفاده می کند.

خمکاری در دماهای مختلف سرد و گرم انجام میشود.

 

انواع روش های خمکاری و رول :

-خم شدن مرحله ای

-خم چرخشی

-خمV  مانند ( متداول ترین روش خمکاری)

-خم گونیایی

-خم رول

-خم سکه ای.

 

در ضمن مهندسین پارسیان لیزر جهت مشاوره در خدمت کارفرمایان هستند.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ