سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم ده خصلت دارد : پارسایی، عدل، فهم، گذشت، نیکی، بیداری، خودنگهداری، تذکر، هشیاری، نیک خویی و میانه روی . [لقمان حکیم]
 
جمعه 100 اسفند 20 , ساعت 4:39 عصر

یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین وسایل مورد استفاده خانم‌ها و دختران، جعبه جواهرات است. به همین دلیل تقریبا روی میز هر خانم یک جعبه جواهرات و بدلیجات وجود دارد. همچنین جعبه جواهرات می‌تواند یک هدیه شیک و لوکس برای خانم‌ها باشد. انواع متنوعی از جعبه جواهرات با طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله به بررسی انواع جعبه جواهرات و ویژگی یک جعبه جواهرات خوب و زیبا پرداخته‌ایم تا بتوانید انتخاب درست و شیکی داشته باشید.

ویژگی‌های یک جعبه جواهرات خوب و لاکچری

همانطور که می‌دانیم انواع جعبه جواهرات و بدلیجات درطرح‌های متنوع مانند مینا کاری شده، خاتم کاری شده، روکش مخملی و ... وجود دارند. اما از میان تمام این مدل‌ها، بهترین جعبه برای نگهداری زیورآلات قیمتی و بدلیجات، جعبه جواهرات چوبی است. این نوع جعبه از نفوذ رطوبت و اکسید شدن مصنوعات طلا جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های یک جعبه جواهرات زیبا و کاربردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید، داشتن فضای مناسب و کافی برای چیدن زیورآلات شما است. به عنوان مثال اگر تعداد النگوهای شما زیاد است باید جعبه‌ای را انتخاب کنید که فضای زیادی برای چیدن النگوهایتان داشته باشد. یکی از بهترین جعبه جواهرات زیبا و جادار جعبه جواهرات و جعبه بدلیجات بزرگ دودووم است. این جعبه جواهرات از جنس چوب با روکش مخمل بوده و دارای رنگبندی در دو طبقه است. این جعبه طوری طراحی شده است که بتوانید النگو، دستبند، انگشتر، ساعت و گوشواره خود را به راحتی و با چیدمان زیبا در آن قرار دهید.

از دیگر ویژگی‌های یک جعبه جواهرات لاکچری، داشتن آستری نرم و لطیف است که پرز ندهد و باعث خراشیدگی و آسیب به زیورآلات شما نشود. همچنین یکی دیگر از این گزینه‌ها داشتن قفل است. زیرا جعبه‌های قفل‌دار امنیت نسبی را برای زیورآلات شما فراهم می‌کنند. حالا که ویژگی‌های یک جعبه جواهرات خوب و کاربردی را دانستید، نوبت به معرفی انواع جعبه جواهرات می‌رسد تا بتوانید جعبه‌ای متناسب با نیاز و دکوراسیون اتاق خود انتخاب کنید.

انواع جعبه جواهرات

جعبه جواهرات در مدل‌های سنتی و مدل‌های فانتزی، موزیکال و مدرن وجود دارد. همچنین در رسم و رسومات، استفاده از جعبه جواهرات عروس پرطرفدار است. انواع جعبه جواهرات شامل جعبه چوبی، شیشه‌ای و آهنی است. اما بهترین و پرطرفدارترین جعبه جواهرات دخترانه و زنانه، جعبه جواهرات چوبی است. برای تزیین و هماهنگ ساختن جعبه با دکوراسیون اتاق از رویه‌های چرمی، نمدی یا مخمل استفاده می‌کنند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود، جعبه جواهرات مناسب دکوراسیون اتاق خود را خریداری کنید.

قفل‌دار بودن و ظاهر جعبه جواهرات

اگر قصد دارید اشیاء قیمتی و سنگ‌های گرانبها در جعبه جواهرات نگهداری کنید، حتما جعبه‌های قفل‌دار بخرید. زیرا از امنیت بالاتری برخوردار بوده و کودکان یا افراد دیگر هم نمی‌توانند به جواهرات شما دسترسی داشته باشند.

بهترین پیشنهادات برای خرید جعبه جواهرات

جعبه جواهرات دخترانه و زنانه جدید در مدل‌های متنوع و جنس‌های مختلف چوبی، شیشه‌ای، چرمی، نمدی، پلاستیکی، مخملی و ... تولید شده‌اند. شما می‌توانید شیک‌ترین جعبه جواهرات را در بدلیجات دودووم همراه با بهترین و با کیفیت‌ترین بدلیجات قشم، بدلیجات دودووم خریداری کنید. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ