سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به کرم کسى است که کریمان بدو شناخته شوند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 99 بهمن 5 , ساعت 2:0 عصر

نادیا پرواز شما را برای سفر به سنت پترزبورگ راهنمایی می کند:

1.ویزای روسیه تهیه کنید: 

از آن‌جایی که برای تهیه‌ی ویزای توریستی روسیه نیاز به اصل بلیت رفت و برگشت دارید؛

 بهتر است قبل از مراجعه به سفارت روسیه(خیابان نوفلوشاتو واحد 37) بلیت‌های سفرتان را تهیه کنید.

تعیین زمان سفر هم حیاتی است چرا که ویزای توریستی روسیه تنها چهارده روز اعتبار دارد.

 بعد از مشخص کردن زمان سفر کافی است با دو قطعه عکس 4*3، فرم اطلاعات تکمیل شده، پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار و بیمه‌نامه مسافرتی برای دریافت ویزا به سفارت روسیه مراجعه کنید.

2.واحد پول متناسب تهیه کنید:

 همانطور که می‌دانید واحد پول روسیه روبل است.

برای تهیه‌ی روبل می‌توانید در ایران به سراغ شعبه‌های بانک ملی بروید، اگر هم پروسیه‌ی انتخاب میان تور سنت پترزبورگ تنها و یا تور ترکیبی روسیه برایتان انقدر طولانی شده که دیگر به تعویض پول فکر نکرده‌اید، نگران نباشید!

در روسیه می‌توانید به سراغ صرافی‌ها بروید و روبل تهیه کنید.

 خبر خوب این‌که روس‌ها به تجارت با یورو و دلار هم عادت دارند و می‌توانید با خیال راحت از این دو واحد پولی رایج هم استفاده کنید.

3.به زمان برگزاری تور سنت پترزبورگ توجه کنید: 

روسیه و سنت پترزبورگ به زمستان‌های سردشان معروف هستند، بنابراین اگر طاقت سرما را ندارید بهتر است در زمستان حتی به فکر مشاهده قیمت تور سنت پترزبورگ و مسکو هم نیفتید.

 حدود خردادماه به خاطر هوای بهتر و همچنین پدیده‌ی شب‌های سفید، و بعد از آن تابستان یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به سنت‌پترزبورگ است.

 از طرف دیگر طبیعت جالب سنت پترزبورگ در فصل پاییز خودی نشان می‌دهد، بنابراین اگر دوست دارید با یک تور ترکیبی روسیه کمی ارزان‌تر نسبت به  سایر ایام سال راهی سنت‌پترزبورگ شوید، می‌توانید سفر در آبان ماه یا آذرماه را تجربه کنید.

 البته دقت کنید که از آذ کم‌کم سرمای روسیه شروع می‌شود و به قول معروف زمستان در راه است

1.هتل آزیموت:

 هتل آزیموت یکی از هتل‌های چهار ستاره و قدیمی شهر سنت‌پترزبورگ است. نزدیکی هتل به ایستگاه مترو و همچین دسترسی خوبی که به بناهای تاریخی سنت‌پترزبورگ دارد، باعث محبوبیت زیاد این هتل شده‌است.

رستوران، کافه، سالن تناسب اندام، سونا، فروشگاه و ... از دیگر امکانات این هتل هستند.

2.هتل سولو سوکوس پالاس بریج:

 اگر دوست دارید با رزرو تور سنت پتربورگ تنها یک سفر لوکس را تجربه کنید، می‌توانید به سراغ هتل سولو سوکوس بروید. یک هتل پنج ستاره در شهر سنت پترزبورگ که با رستوران‌ها و امکانات رفاهی متنوع مسافران را خیلی خوب راضی می‌کند.

از امکانات این هتل می‌توانیم به سالن ورزش، استخر سرپوشیده بزرگسالان و کودکان، کلاس یوگا و ... اشاره کنیم. از طرف دیگر این هتل دارای بالکن اختصاصی با چشم‌اندازی خوب به شهر است.

 تورنمنت‌های گلف و تورهای پیاده‌روی هم در این هتل برگزار می‌شود که طرفداران خاص خودش را دارد

 منبع : https://www.nadiaparvaz.com/



لیست کل یادداشت های این وبلاگ