سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه توانگری خردمند، حکمتش و مایه عزّت وی قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 99 اسفند 17 , ساعت 2:0 عصر

 

فناوری اطلاعات پارمیس با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و ارائه نرم افزارهای حسابداری و آشنایی کامل با نیازهای مشاغل مختلف با طراحی انواع نرم افزارهای حسابداری به دنبال پاسخی درست برای تمامی نیازهای کسب وکارها است.

در نرم افزار حسابداری پارمیس پرو نسخه تولیدی سعی شده است با در نظر گرفتن تمام ابعاد کاری شرکت های تولیدی، امکانات و قابلیت های لازم برای حسابداری این نوع شرکت ها طراحی شود.

در نسخه تولیدی پارمیس پرو که متناسب با کسب وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است، امکان تعریف کالاهای مصرفی و تعیین فرمول ساخت با جزئیات لازم فراهم شده است.

در کنار مدیریت سفارش ها و هزینه ها در این نسخه، امکان پیش بینی سفارشات و در نتیجه مدیریت موجودی کالاهای مصرفی فراهم شده است.

در بخش مدیریت بهای تمام شده کالای تولیدی تمام اطلاعات مورد نیاز حسابدار در نظر گرفته شده اند.

نرم افزار حسابداری پارمیس با در نظر گرفتن تمام نیازهای شرکت های تولیدی امروزه و لزوم همکاری با دیگر شرکت ها به صورت پیمانکاری با هدف کاهش هزینه های تولید محصولات، قابلیت تعریف پیمانکار و ثبت داده های حسابداری مرتبط با هر پیمانکار را برای شرکت های تولیدی در نظر گرفته است.

از مهم ترین داده ها در بحث تولید، موجودی ضایعات حاصل از تولید است.

همان طور که می دانید برخی از ضایعات قابلیت استفاده در خط تولید محصولات را دارند ولی برخی دیگر قابل استفاده نیستند و یا می توان آنها را به عنوان مواد اولیه در دیگر کسب و کارها به کار برد. در نتیجه می توان ادعا کرد ضایعات در برخی از کسب و کارها سرمایه قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد و همین امر دلیلی برای ثبت ضایعات در نرم افزار حسابداری بیان می شود.

در نرم افزار تولیدی پارمیس این امکان با هدف کمک به صاحبان کسب و کار در کنترل دقیق درآمدها و هزینه ها تعریف شده است.

هدف هر کسب وکاری رشد و پیشرفت در بازار رقابتی و توسعه آن است.

در کنار رشد یک کسب وکار نیازهای واحد حسابداری نیز تغییر می کند. بنابراین برای انتخاب نرم افزار حسابداری تولیدی فاکتور مهمی که همواره باید در نظر داشت، اندازه یک کسب وکار است.

نرم افزار حسابداری پارمیس در کنار طراحی نرم افزار حسابداری یکپارچه با نام پارمیس استار که متناسب با کسب وکارهای در حال رشد و متوسط و بزرگ است، با هدف پاسخگویی به نیاز در دسترس بودن اطلاعات مالی اقدام به پیاده سازی راهکار ابری در نرم افزار یکپارچه خود کرده است.

نرم افزار حسابداری یکپارچه پارمیس استار با ارائه زیرسیستم های مختلف سعی بر یکپارچه کردن اطلاعات بخش های مختلف دارد تا از این طریق به مدیریت بهتر امور به صاحبان مشاغل کمک نماید.

در زیر سیستم نرم افزار حسابداری تولید و بهای تمام شده پارمیس استار محاسبه قیمت تمام شده محصولات تولیدی، گزارش مواد در جریان ساخت تولید با توجه به ایستگاه های کاری و نیز مدیریت فرآیند تولید فراهم آمده است.

همچنین با هدف مدیریت چرخه تولید و برنامه ریزی آن، نرم افزار تولید و بهای تمام شده در نسخه نرم افزار حسابداری یکپارچه در ارتباط با زیر سیستم های حسابداری و انبار بوده و این یک مزیت برای مدیران به حساب می آید.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ