سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 99 فروردین 15 , ساعت 4:14 عصر

میلگرد ساده چیست ؟

میلگرد ساده فاقد آج می‌باشد و در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. موارد مصرفی این نوع میلگردها عموما در صنعت ساختمانی و سازه‌ای می‌باشد. این نوع میلگرد با نام A1 شناخته شده و نسبت به میلگرد های A2 و A3 استحکام پایین تر و نرمی بیشتری دارد و به همین علت گاهی از میلگرد ساده به عنوان دورپیچ در اعضای سازه ای بتن آرمه مورد استفاده قرار می گیرد. در برخی موارد نیز مشاهده می شود که از این نوع میلگرد به عنوان میلگرد حرارتی در ساختمان استفاده می شود.البته میلگرد ها انواع مختلفی دارد و شما میتوانید از انواع آن یعنی میلگرد ساده و دیگر محصولات از سایتثامن تجارت استفاده کنید دلیل معرفی این سایت این است که هم هزینه حمل و نقل بسیار مناسبی دارد و هم قیمت آن به صورت لحظه ای و مطابق با بازار آپدیت خواهد شد در ادامه کمی درباره میلگرد های ساده برای شما توضیح خواهیم داد.
تاریخچه میلگرد ساده :
در اصل، سازه های بتنی غیرقابل تقویت بودند. اما میلگرد ساده از همان اوایل قرن بیستم میلادی، در ساخت و ساز استفاده شده است. برای مثال، 2500 متر میلگرد ساده در Château de Vincennes مورد استفاده قرار گرفته بود. اخیرا، در قرن 18 میلادی میلگرد ساده برای ساخت پایه های برج عقرب Nevyansk در روسیه و با سفارشات صنعتی Akinfiy Demidov ساخته شد.  برای این برج، جنس چدن  مورد استفاده قرار گرفته برای میلگرد ساده با کیفیت بالا بوده و تا امروز هیچ خوردگی در آن وجود ندارد. بدنه برج به عنوان یکی از اولین میله های رعد و برق شناخته شده است. اخیراً این تکنیک ها با افزودن میله های فولادی در بتن و با استفاده از میله های تغییر شکل یافته برای بهبود بدنه، استفاده شده است.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ